Condiții generale

1.1. INFORMȚII DESPRE NOI

Acest site este operat de și bunurile pe care le achiziționați vor fi furnizate de ISARNEMA GmbH („noi”). Suntem înregistrați la Tribunalul local din München din Germania sub numărul de companie HRB 229466 și cu sediul nostru social la Fürstenrieder Str. 279a, 81377 München Germania, unde este principalul nostru sediu.

Ne puteți contacta prin e-mail la info@promo-anvelope.ro , prin telefon la + 44 113 868 0085 sau scrieți-ne la adresa noastră înregistrată menționată mai sus.

 

1.2. INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PESONALE

Vom folosi informațiile dumneavoastră personale în conformitate cu nostru Politica de confidențialitate.

 

1.3. COMANDAREA

Puteți plasa o comandă pentru a achiziționa bunuri promovate pentru vânzare pe acest site urmând instrucțiunile de pe ecran după ce faceți clic pe elementul pe care doriți să-l achiziționați. Veți avea posibilitatea de a verifica și corecta orice erori la comanda dumneavoastră până în punctul în care plasați comanda făcând clic pe butonul „comandați cu obligația de a plăti” de pe pagina de finalizare a comenzii. Dacă trimiteți o comandă pentru bunuri prin intermediul acestui site făcând clic pe butonul „Comandați cu obligația de a plăti”, comanda dumneavoastră este o ofertă pentru noi, de a cumpăra bunurile pe care le-ați comandat pe acest site.

Vom confirma primirea comenzii dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail generat automat, acceptând comanda dumneavoastră. Prin acest e-mail se va încheia contractul.

Contractul se va referi doar la acele bunuri specificate la care se face referire în e-mailul nostru care confirmă acceptarea comenzii dumneavoastră. Trebuie să citiți și să verificați detaliile din acest e-mail pentru a vă asigura că sunt corecte.

În cazul în care detaliile din e-mail care confirmă comanda nu sunt corecte, sau dacă nu sunteți mulțumit de detaliile din e-mail, vă rugăm să ne contactați la info@promo-anvelope.ro.

În cazul în care acceptăm comanda dumneavoastră, avem obligația legală de a furniza bunuri care sunt în conformitate cu acești Termeni și Condiții.

 

1.4. OFERTA

promo-anvelope.ro vinde numai pneuri noi, care nu sunt mai vechi de 36 luni de la data fabricației, cu excepția cazului în care clientul a fost informat altfel. (reduceri pentru stocurile din depozit, reduceri etc.). Toate bunurile vândute în magazin sunt NOI, fără un dezavantaj fizic sau juridic, valabile și posedă o garanție completă a producătorului pentru o perioadă de 36 luni. În conformitate cu practicile majorității producătorilor, pneurile noi sunt considerate a fi neutilizate și  nu sunt mai vechi de 60 luni de la data fabricației. În conformitate cu cerințele în continuă creștere ale clienților noștri, Magazinul a redus această perioadă la 36 luni și continuă să lucreze pentru a reduce această perioadă.

 

1.5. PREȚUL BUNURILOR

Entitatea care gestionează magazinul online promo-anvelope.ro este înregistrat cu TVA. Toate prețurile publicate pe paginile promo-anvelope.ro sunt prezentate în lire sterline (GBP) și includ TVA de 19% în conformitate cu legislația germană (preț brut). Achiziții fără TVA: Toți clienții care au un număr TVA valabil în UE pot achiziționa bunuri fără TVA (19%) în conformitate cu legislația fiscală. La completarea datelor din factură, sistemul verifică automat valabilitatea numărului TVA din UE pe site-ul Comisiei Europene http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=en. În cazul în care numărul este valabil, prețul produsului este redus automat cu 19% TVA. Prețul indicat al bunurilor este valabil în momentul depunerii cererii de cumpărare de către client. Clientul plătește doar pentru bunurile achiziționate. Livrarea pe teritoriul Regatului Unit este complet gratuită.

1.6. PREȚUL ȘI COSTURILE DE LIVRARE

Informațiile afișate pe acest site cu privire la prețuri sunt supuse modificărilor de către noi fără notificare, dar cele de pe site la momentul oricărei comenzi plasate vor fi prețurile aplicabile la acea comandă.

Ocazional, se poate produce o eroare și bunurile pot fi tarifate incorect caz în care nu vom fi obligați să furnizăm bunurile la prețul incorect sau deloc. Fie (la discreția noastră)  vom anula comanda și rambursa prețul pe care l-ați plătit, fie vom depune eforturi rezonabile pentru a vă contacta și a vă întreba dacă doriți să mențineți comanda la prețul corect. Dacă nu vă putem contacta sau nu doriți să continuați comanda la prețul corect, vă vom anula comanda și vă vom rambursa prețul plătit. Cu toate acestea, în cazul în care prețul corect al bunurilor este mai mic decât prețul nostru declarat, putem (la discreția noastră) continua comanda dumneavoastră și vă vom taxa o suma mai mică la expediere.

Acestea vă vor fi notificate separat înainte de a trimiterea comenzii dumneavoastră și vă vor fi confirmate prin e-mail.

Livrarea este gratuită, cu excepția codurilor poștale care se află în lista de zone la distanță / suprataxa de insulă. Acest lucru va fi afișat automat în sistem atunci când clientul își introduce adresa.

 

1.7. DISPONIBILITATE ȘI LIVRARE

Informațiile afișate pe acest site referitoare la disponibilitate pot fi modificate de noi fără o notificare prealabilă. Nu putem garanta disponibilitatea permanentă sau continuă a tuturor produselor de pe acest site. Toate comenzile sunt supuse disponibilității în orice moment.

Vom livra produsele comandate de dumneavoastră la adresa pe care ne-ați dat-o pentru livrare la momentul în care ați făcut comanda pe acest site. Nu putem livra către Insulele Channel, Insula Man, Orkney, Shetland și Insulele scoțiene, adresele BFPO sau Republica Irlanda. Pentru toate bunurile trebuie să se semneze la livrare de către un adult cu vârsta de 18 ani sau mai mult.

Livrarea se va face în conformitate cu informațiile de pe paginile de produse după acceptarea comenzii.

Vom depune eforturi rezonabile pentru a livra bunurile la orice dată specificată suntem de acord, sau în cazul în care nu este specificată nici o dată, în termen de 14 de zile de la data la care acceptăm comanda. În cazul unor circumstanțe neprevăzute care depășesc controlul nostru rezonabil (de exemplu, condiții meteorologice nefavorabile, întârzieri imprevizibile cauzate de congestionarea traficului, lucrări rutiere, devieri sau defecțiuni mecanice, în fiecare caz în măsura în care nu se află sub controlul nostru rezonabil) este posibil să nu putem livra mărfurile în aceste termene și nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrarea bunurilor dacă întârzierea sau eșecul sunt cauzate integral sau parțial de astfel de circumstanțe. În cazul în care o livrare nu are loc, noi și veți fi de acord cu o dată alternativă de livrare.

De asemenea, nu suntem responsabili pentru orice întârziere în livrare cauzată de indisponibilitatea unei persoane de a prelua livrarea produselor. Este responsabilitatea dumneavoastră să contactați oficiul poștal sau compania de curierat, după caz, pentru a aranja colectarea sau livrarea produselor care nu au putut fi livrate deoarece nu ați fost disponibil.

 

1.8. PLATA

Plata este scadentă imediat după încheierea contractului. Furnizorul subliniază clientului că vânzătorul va plăti prețul de achiziție atunci când selectează metoda de plată „PayPal” la Paypal (Europa) S.à rl et CIE, SCA, 22-24 Boulevard Royal, l-2449 Luxemburg (în continuare: Paypal).

Prin alegerea metodei de plată, clientul este de acord cu alocarea.

Pentru metoda de plată „Paypal” termenii și condițiile PayPal se aplică (https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/ua/useragreement-full).

În afară de aceasta, plățile sunt gestionate de furnizorul de servicii ISARnu GmbH EOOD, Sveti Kniaz Boris 97, BG-6000 Stara Zagora.

 

1.9. DREPTUL DE A ANULA

Aveți dreptul de a anula acest contract în 14 zile fără a da nici un motiv.

Perioada de anulare va expira după 14 de zile de la data achiziționării sau de la o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră , în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a-și exercita dreptul de a anula, trebuie să ne informați (promo-anvelope.ro, ISARNEMA GmbH, Fürstenrieder Str. 279a, 81377 München - Germania, info@promo-anvelope.ro, număr de telefon: + 44 113 868 0085) cu privire la decizia dumneavoastră de a anula acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail). Puteți utiliza modelului atașat a formularul de anulare, dar nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul limită de anulare, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.

 

1.10. PROPRIETATE ȘI RISC

Veți deveni proprietarul bunurilor pe care le-ați comandat atunci când acestea au fost livrate către dumneavoastră și am primit plata integrală a bunurilor. Odată ce bunurile v-au fost livrate sau unei persoane desemnate de dumneavoastră , acestea vor fi deținute pe propriul risc și veți fi responsabil pentru ele.

 

1.11. RĂSPUNDEREA

În măsura în care nu este interzisă prin lege, nu acceptăm nicio răspundere pentru orice:

- pierdere care nu este previzibilă (pierderea este previzibilă dacă a fost o consecință evidentă a încălcării noastre sau dacă a fost avută în vedere de dumneavoastră și noi în momentul în care am intrat în contract);

- pierderea care apare atunci când nu suntem în culpă sau în încălcarea acestor Termeni și Condiții; și

- pierderea de afaceri (care include pierderea de profit, pierderea de afaceri, contracte, fond comercial, oportunitate de afaceri și alte pierderi similare, precum și întreruperea activității). Nimic din acești termeni nu va afecta nicio răspundere pe care o putem avea: (a) pentru declarații false frauduloase; (b) pentru deces sau vătămare corporală care rezultă din neglijența noastră: (c) în conformitate cu partea I a Legii privind Protecția Consumatorilor din 1987; (d) pentru încălcarea oricărei condiții privind proprietatea sau folosirea în liniște a sau în legătura cu orice bunuri furnizate de noi; sau (e) în legătură cu orice altă răspundere, inclusiv orice datorii aflate în vânzare de bunuri sau furnizare de servicii, care nu poate fi exclusă sau limitată prin legislația aplicabilă.

 

1.12. EVENIMENTE CARE NU NE SUNT SUB CONTROL

Nu vom avea nicio responsabilitate față de dumneavoastră pentru orice întârziere în livrarea bunurilor comandate, care este cauzată de orice eveniment sau circumstanță care depășește controlul nostru rezonabil (inclusiv, fără a se limita la, accidente, condiții meteorologice extreme, incendiu, explozie, inundații, furtuni, cutremur, dezastru natural, blocarea rețelelor de telecomunicații, incapacitatea de a utiliza rețele de transport, evenimente supranaturale, atacuri teroriste, război, agitație civilă, revolte, greve, blocări și alte dispute industriale, acțiuni sau restricții ale guvernului și impunerea de restricții asupra importurilor sau exporturilor).

 

1.13. GENERALITĂȚI

În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și Condiții este considerată nevalidă, ilegală sau inaplicabilă, valabilitatea, legalitatea sau aplicabilitatea oricărei alte părți a acestor Termeni și Condiții, iar restul dispozițiilor în cauză nu va fi afectată.

Nicio altă persoană în afară de dumneavoastră și noi nu va avea niciun drept de a pune în aplicare acordul nostru, fie în temeiul contractelor (Legea privind Drepturile Părților Terțe) 1999 sau în alt mod.

Dacă nu continuăm să insistăm să vă îndepliniți oricare dintre obligațiile care vă revin în temeiul acordului nostru sau dacă nu ne impunem drepturile împotriva dumneavoastră sau dacă amânăm acest lucru, acest lucru nu va însemna că am renunțat la drepturile noastre împotriva dumneavoastră și nu va însemna că nu trebuie să respectați aceste obligații. Dacă renunțăm la îndeplinirea unei obligații implicite a dumneavoastră, vom face acest lucru numai în scris și acest lucru nu va însemna că vom renunța automat la orice îndeplinire a obligațiilor implicite ulterioare din partea dumneavoastră

Nu puteți atribui sau transfera drepturile sau obligațiile dumneavoastră în temeiul acordului nostru, cu excepția cazului în care suntem de acord în scris.

Putem actualiza, varia și modifica acești Termeni și Condiții din când în când, fără notificare prealabilă. De fiecare dată când comandați sau achiziționați în alt mod orice bunuri de la noi, se vor aplica Termenii și Condițiile în vigoare la acel moment (așa cum se prevede pe acest site). Verificați acest site pentru a vă asigura că înțelegeți Termenii și Condițiile care se aplică.

 

EFECTELE ANULĂRII

În cazul în care anulați acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, excluzând costurile de livrare care sunt de  10£ per anvelopă. Putem face o deducere din rambursare pentru pierderea valorii oricăror bunuri furnizate, în cazul în care pierderea este rezultatul unei manipulări inutile de către dumneavoastră. Vom face rambursarea fără întârzieri nejustificate, și nu mai târziu de – (a) 14 zile de la data la care primim înapoi de la dumneavoastră orice bunuri furnizate, sau (b) (mai devreme de) 14 zile de la data la care furnizați dovezi că ați returnat bunurile, sau (c) dacă nu au existat bunuri furnizate, 14 zile după ziua în care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a anula acest contract. Vom efectua rambursarea folosind aceleași mijloace de plată ca și dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit altfel în mod expres; în orice caz, nu veți suporta nicio taxă ca urmare a rambursării.

Putem refuza rambursarea până când nu am primit înapoi bunurile sau ați furnizat dovezi că ați trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea este mai rapidă.

Veți trimite înapoi bunurile sau le veți preda fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne comunicați anularea dumneavoastră a acestui contract. Termenul limită este respectat dacă trimiteți înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct de returnare a mărfurilor.

Sunteți răspunzător doar pentru orice valoare diminuată a bunurilor rezultate din manipulare, alta decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

 

2.1. POLITICA DE RAMBURSARE

După anulare, vă vom rambursa prețul plătit pentru comanda anulată (sau o parte din comanda anulată), mai puțin orice taxe de colectare sau de returnare. Vom plăti rambursarea în termen de 14 zile de la data la care:

- ne-ați notificat să vă anulăm comanda, în cazul în care nu ați primit bunurile (și bunurile nu v-au fost expediate) sau în cazul în care am fost de acord să colectăm bunurile; sau,

- primim bunurile pe care ni le-ați returnat, când sunteți în posesia bunurilor; sau

- ne furnizați o dovadă de returnare pentru bunuri, în cazul în care ați returnat bunurile, dar nu le-am primit încă.

Vă vom rambursa folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru a plăti pentru comanda dumneavoastră Ne rezervăm dreptul de a face o deducere din valoarea restituirii pentru pierderea valorii bunurilor returnate în cazul în care mărfurile prezintă semne de utilizare nerezonabilă; În acest scop, utilizarea nerezonabilă înseamnă manipularea mărfurilor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor, în special dacă aceasta depășește tipul de manipulare care ar putea fi permis în mod rezonabil într-un magazin. Putem reține orice rambursare până când am primit bunurile sau ați furnizat dovada de returnare pentru bunuri. Fără a vă limita drepturile de anulare prevăzute în clauza 9, dacă nu sunteți mulțumit de un produs din orice motiv, de exemplu, dacă nu este ceea ce ați comandat, este deteriorat sau defect, sau am livrat o cantitate incorectă, vă rugăm să returnați produsul către noi. Odată ce am confirmat defectul produsului sau altă problemă, vom:

- furniza o rambursare completă pentru orice produs care nu corespunde comenzii dumneavoastră;

- oferii o rambursare completă pentru orice bunuri care sunt deteriorate sau defecte, în cazul în care acest lucru este într-un termen rezonabil de la vânzare; sau

- la alegerea dumneavoastră, repara sau înlocui bunurile pe cheltuiala noastră (inclusiv costul de expediere), cu excepția cazului în care acest lucru nu ar fi posibil sau ar fi disproporționat de costisitoare în aceste circumstanțele, caz în care vă vom rambursa suma plătită pentru bunurile în cauză.

Vă vom notifica cu privire la rambursarea dumneavoastră prin e-mail într-un termen rezonabil. De obicei, vom procesa rambursarea datorată dumneavoastră cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de 30 zile de la data la care v-am confirmat prin e-mail că aveți dreptul la o rambursare pentru bunurile defecte.

 

2.2. ANULAREA EFECTUATĂ DE CĂTRE NOI

Ne rezervăm dreptul de a anula contractul dintre noi dacă, de exemplu:

- avem un stoc insuficient pentru a livra bunurile pe care le au comandat;

- nu livrăm în zona dumneavoastră; sau

- unul sau mai multe dintre bunurile comandate a fost listate la un preț incorect.

Dacă anulăm contractul, vă vom notifica prin e-mail și vă vom rambursa în contul dumneavoastră orice sumă dedusă de noi din cardul dumneavoastră de credit sau de debit cât mai curând posibil.

Dacă apare un litigiu, legat de achiziție online, puteți utiliza site-ul:
© 2021 Powered by Now.bg