Plângere de la un angajat

Reclamații

În cazul unei reclamații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți!

Oferim o garanție de 2 ani de la producător, care acoperă numai defecțiuni de producție.

Pentru a verifica un defect de producție, pneul trebuie testat direct de către producător.

În cazul în care testele efectuate concluzionează că într-adevăr problemele au fost cauzate de un defect de fabricație, acest lucru înseamnă că cererea dumneavoastră a fost acceptată și, prin urmare, aveți posibilitatea de a alege între o rambursare completă pentru pneu/uri sau un înlocuitor dacă produsele sunt disponibile în stoc.

Cu toate acestea, în cazul în care testele concluzionează că problemele au fost cauzate de altceva decât un defect de fabricație, cum ar fi montarea incorectă, manipularea incorectă, depozitarea sau întreținerea, acest lucru înseamnă că cererea este respinsă. O cerere respinsă înseamnă că va trebui să acoperiți costurile cu transportul și testarea (atât preluarea cât și livrarea, dacă doriți să vă trimitem înapoi pneul testat),

În cazul unei cereri respinse, aveți la dispoziție 10 de zile pentru a ne informa dacă doriți ca anvelopele supuse la teste să vă fie trimise înapoi către dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că testele efectuate asupra pneului/pneurilor invocat/e pot include tăierea materialului.

Pentru o reacție mai rapidă din partea noastră, vă rugăm să fiți pregătiți cu următoarele informații:

- Seria DOT și numărul de serie al pneului

- Unde este montat (față stânga, față dreapta, spate stânga, spate dreapta)

- Explicarea problemei

- Câți km. a parcurs pneul de când a fost montat

- Câți mm au mai rămas din profilul pneului

- Anul de producție, marca și modelul mașinii

- Câți km rulați are mașina

Este întotdeauna mai bine să aveți imagini ale suprafeței cu probleme ale anvelopei/lor.

    * Condițiile generale
    Dacă apare un litigiu, legat de achiziție online, puteți utiliza site-ul: